Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 727 000
Viikot: 1-44/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 829 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 67 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 13 t 26 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV125,5 %23,7 %1 317 00048 %
Yle TV27,2 %5,5 %1 205 00044 %
Yle Teema&Fem3,5 %2,7 %798 00029 %
Yle yhteensä36,2 %31,9 %1 528 00056 %
MTV326,0 %29,9 %1 454 00053 %
Sub2,6 %2,6 %829 00030 %
AVA3,3 %3,1 %757 00028 %
C More Total1,4 %0,9 %320 00012 %
MTV yhteensä33,2 %36,5 %1 599 00059 %
Nelonen9,9 %12,9 %1 251 00046 %
Jim2,0 %1,9 %666 00024 %
Liv2,2 %2,2 %723 00027 %
Hero0,5 %0,5 %257 0009 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,6 %17,5 %1 384 00051 %
TV53,2 %3,2 %787 00029 %
Kutonen1,3 %1,2 %505 00019 %
Frii3,1 %2,4 %464 00017 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %18 0001 %
TLC2,7 %2,3 %446 00016 %
Warner Bros. Discovery10,4 %9,2 %1 040 00038 %
STAR Channel1,6 %1,4 %466 00017 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %422 00015 %
Disney Finland3,2 %2,6 %677 00025 %
Muut3,3 %3,0 %610 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 829 00067 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.