Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
Viikot: 18-21/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 282 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 14 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 52 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,1 %26,3 %1 857 00075 %
Yle TV26,6 %5,8 %1 703 00069 %
Yle Teema1,8 %1,7 %930 00038 %
Yle Fem1,0 %1,2 %777 00031 %
Yle yhteensä40,6 %35,1 %2 072 00084 %
MTV321,5 %25,6 %1 988 00080 %
Sub2,5 %2,8 %1 167 00047 %
AVA2,0 %1,8 %932 00038 %
C More Total2,6 %2,4 %305 00012 %
MTV yhteensä28,7 %32,6 %2 101 00085 %
Nelonen10,2 %13,4 %1 822 00074 %
Jim2,5 %2,2 %1 102 00044 %
Liv3,9 %4,0 %1 234 00050 %
Hero1,5 %1,7 %701 00028 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,1 %106 0004 %
Nelonen Media yhteensä18,2 %21,4 %1 989 00080 %
TV52,3 %2,5 %1 026 00041 %
Kutonen1,1 %1,0 %710 00029 %
Frii1,5 %1,4 %646 00026 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %97 0004 %
TLC1,0 %0,8 %532 00021 %
Warner Bros. Discovery6,2 %5,7 %1 389 00056 %
STAR Channel1,8 %1,4 %895 00036 %
National Geographic Channel1,5 %1,3 %615 00025 %
Disney Finland3,3 %2,7 %1 099 00044 %
Music TV0,3 %0,1 %107 0004 %
Muut2,7 %2,4 %731 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 282 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.