Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2017
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 381 000
Viikot: 18-21/2017
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 155 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 21 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 52 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,2 %23,8 %1 738 00073 %
Yle TV26,7 %6,2 %1 619 00068 %
Yle Teema1,9 %1,9 %969 00041 %
Yle Fem0,8 %1,1 %740 00031 %
Yle yhteensä36,6 %32,9 %1 925 00081 %
MTV320,1 %24,6 %1 901 00080 %
Sub3,1 %3,7 %1 235 00052 %
AVA1,0 %0,9 %816 00034 %
C More Total5,6 %4,8 %428 00018 %
MTV yhteensä29,7 %34,0 %1 993 00084 %
Nelonen8,5 %11,1 %1 684 00071 %
Jim2,6 %2,4 %1 170 00049 %
Liv1,7 %1,7 %1 033 00043 %
Hero1,6 %2,1 %800 00034 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %181 0008 %
Nelonen Media yhteensä14,7 %17,5 %1 846 00078 %
TV53,0 %3,1 %1 105 00046 %
Kutonen2,8 %2,5 %988 00042 %
Frii1,0 %0,8 %637 00027 %
The Discovery Channel0,6 %0,4 %143 0006 %
TLC0,3 %0,3 %465 00020 %
Warner Bros. Discovery7,6 %7,1 %1 441 00061 %
STAR Channel2,7 %1,9 %1 072 00045 %
National Geographic Channel3,4 %2,6 %843 00035 %
Disney Finland6,1 %4,6 %1 274 00053 %
Music TV0,4 %0,3 %160 0007 %
Muut4,8 %3,7 %924 00039 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 155 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.