Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, huhtikuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 650 000
Viikot: 14-17/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 474 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 29 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,8 %24,0 %1 944 00073 %
Yle TV29,3 %7,5 %1 973 00074 %
Yle Teema2,5 %3,3 %1 104 00042 %
Yle Fem1,5 %1,9 %1 010 00038 %
Yle yhteensä41,1 %36,6 %2 281 00086 %
MTV319,1 %22,2 %2 077 00078 %
Sub2,6 %2,7 %1 351 00051 %
AVA3,1 %3,0 %1 160 00044 %
C More Total1,5 %1,0 %302 00011 %
MTV yhteensä26,4 %28,9 %2 242 00085 %
Nelonen11,8 %15,5 %2 011 00076 %
Jim3,0 %3,2 %1 264 00048 %
Liv3,6 %3,2 %1 365 00052 %
Nelosen maksukanavat0,5 %0,6 %123 0005 %
Nelonen Media yhteensä19,8 %23,7 %2 183 00082 %
TV53,1 %2,9 %1 169 00044 %
Kutonen1,0 %0,9 %778 00029 %
Frii2,2 %2,0 %634 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %83 0003 %
Warner Bros. Discovery6,5 %6,0 %1 455 00055 %
STAR Channel2,5 %2,0 %1 080 00041 %
Music TV0,2 %0,2 %144 0005 %
Muut3,4 %2,7 %706 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 474 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.