Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2024
Kohderyhmä: Naiset 45–64
Kohderyhmän väestö: 683 000
Viikot: 1-48/2024
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 628 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV121,8 %21,8 %527 00077 %
Yle TV211,5 %10,2 %454 00067 %
Yle Teema&Fem2,9 %2,3 %320 00047 %
Yle yhteensä36,2 %34,2 %576 00084 %
MTV321,4 %24,2 %532 00078 %
Sub3,4 %3,4 %337 00049 %
AVA3,7 %3,8 %291 00043 %
C More Total1,5 %1,2 %114 00017 %
MTV yhteensä30,0 %32,7 %572 00084 %
Nelonen9,0 %12,1 %446 00065 %
Jim2,0 %1,9 %252 00037 %
Liv2,5 %2,4 %291 00043 %
Hero0,8 %1,0 %148 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,3 %17,3 %509 00075 %
TV54,1 %3,5 %330 00048 %
Kutonen1,7 %1,5 %227 00033 %
Frii3,9 %3,3 %208 00030 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0001 %
TLC3,0 %2,4 %192 00028 %
Warner Bros. Discovery13,1 %10,9 %430 00063 %
STAR Channel1,8 %1,6 %174 00025 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %195 00029 %
Disney Finland3,5 %2,9 %276 00040 %
Muut3,6 %2,6 %197 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %628 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.