Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - lokakuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 359 000
Viikot: 1-44/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 126 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 23 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 54 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %24,4 %1 750 00074 %
Yle TV211,2 %8,9 %1 688 00072 %
Yle Teema2,7 %3,4 %1 152 00049 %
Yle Fem1,5 %1,9 %972 00041 %
Yle yhteensä43,0 %38,6 %1 944 00082 %
MTV315,6 %19,6 %1 832 00078 %
Sub4,6 %5,5 %1 442 00061 %
AVA1,4 %1,6 %936 00040 %
C More Total4,0 %3,2 %443 00019 %
MTV yhteensä25,5 %29,9 %1 965 00083 %
Nelonen7,9 %9,7 %1 676 00071 %
Jim3,5 %3,7 %1 214 00051 %
Liv1,5 %1,5 %1 095 00046 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,1 %225 00010 %
Nelonen Media yhteensä14,7 %17,2 %1 837 00078 %
TV53,8 %3,8 %1 175 00050 %
Kutonen2,3 %2,3 %975 00041 %
Frii0,6 %0,6 %344 00015 %
The Discovery Channel0,5 %0,4 %129 0005 %
Warner Bros. Discovery7,3 %7,1 %1 452 00062 %
STAR Channel4,3 %3,4 %1 151 00049 %
Music TV0,3 %0,1 %169 0007 %
Muut4,9 %3,6 %730 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 126 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.