Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 43/2017
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 478 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 248 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 45 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,1 %25,4 %1 813 00073 %
Yle TV27,8 %5,4 %1 691 00068 %
Yle Teema1,7 %1,6 %865 00035 %
Yle Fem1,2 %1,5 %778 00031 %
Yle yhteensä40,7 %33,9 %2 028 00082 %
MTV320,4 %25,2 %1 982 00080 %
Sub3,0 %3,0 %1 212 00049 %
AVA2,9 %3,1 %1 091 00044 %
C More Total1,1 %1,1 %270 00011 %
MTV yhteensä27,4 %32,4 %2 093 00084 %
Nelonen12,2 %16,0 %1 839 00074 %
Jim2,1 %2,0 %1 142 00046 %
Liv3,6 %3,2 %1 192 00048 %
Hero1,2 %1,1 %773 00031 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %108 0004 %
Nelonen Media yhteensä19,4 %22,8 %1 973 00080 %
TV52,1 %2,0 %1 139 00046 %
Kutonen0,9 %0,9 %715 00029 %
Frii1,6 %1,5 %672 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %56 0002 %
TLC0,9 %0,6 %544 00022 %
Warner Bros. Discovery5,6 %5,2 %1 484 00060 %
STAR Channel2,1 %1,7 %896 00036 %
National Geographic Channel1,2 %1,0 %605 00024 %
Disney Finland3,3 %2,7 %1 078 00043 %
Music TV0,4 %0,3 %105 0004 %
Muut3,1 %2,8 %812 00033 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 248 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.