Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 25/2017
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 859 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 187 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 45 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 24 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV130,4 %29,6 %3 384 00070 %
Yle TV210,1 %9,5 %2 977 00061 %
Yle Teema2,2 %2,2 %1 875 00039 %
Yle Fem1,1 %1,4 %1 417 00029 %
Yle yhteensä43,8 %42,6 %3 675 00076 %
MTV313,2 %16,2 %3 366 00069 %
Sub3,0 %3,5 %2 154 00044 %
AVA2,0 %2,2 %1 648 00034 %
C More Total3,0 %1,6 %621 00013 %
MTV yhteensä21,2 %23,4 %3 684 00076 %
Nelonen7,5 %8,3 %3 069 00063 %
Jim2,8 %2,4 %2 031 00042 %
Liv3,4 %3,8 %2 092 00043 %
Hero2,3 %3,0 %1 661 00034 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %235 0005 %
Nelonen Media yhteensä16,1 %17,6 %3 572 00074 %
TV52,6 %2,6 %1 998 00041 %
Kutonen2,0 %2,1 %1 629 00034 %
Frii1,6 %1,5 %1 184 00024 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %148 0003 %
TLC0,7 %0,6 %1 086 00022 %
Warner Bros. Discovery7,2 %7,1 %2 707 00056 %
STAR Channel3,5 %2,9 %1 884 00039 %
National Geographic Channel3,1 %2,1 %1 389 00029 %
Disney Finland6,5 %5,0 %2 236 00046 %
Music TV0,5 %0,3 %250 0005 %
Muut4,6 %3,9 %1 641 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 187 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.