Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 19/2017
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 657 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 472 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,7 %26,4 %1 996 00075 %
Yle TV27,7 %5,7 %1 843 00069 %
Yle Teema1,6 %1,7 %901 00034 %
Yle Fem0,8 %1,0 %752 00028 %
Yle yhteensä39,8 %34,7 %2 246 00085 %
MTV323,3 %26,6 %2 139 00081 %
Sub2,2 %2,5 %1 177 00044 %
AVA1,7 %1,4 %921 00035 %
C More Total3,9 %3,4 %398 00015 %
MTV yhteensä31,1 %34,0 %2 266 00085 %
Nelonen10,6 %13,9 %1 978 00074 %
Jim2,1 %2,1 %1 073 00040 %
Liv3,4 %3,7 %1 303 00049 %
Hero1,4 %1,6 %653 00025 %
Nelosen maksukanavat0,2 %0,2 %97 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,6 %21,3 %2 116 00080 %
TV52,2 %2,4 %990 00037 %
Kutonen0,9 %0,8 %671 00025 %
Frii1,3 %1,2 %607 00023 %
The Discovery Channel0,2 %0,1 %96 0004 %
TLC0,8 %0,6 %447 00017 %
Warner Bros. Discovery5,4 %5,2 %1 352 00051 %
STAR Channel1,9 %1,2 %888 00033 %
National Geographic Channel1,4 %1,2 %613 00023 %
Disney Finland3,2 %2,5 %1 103 00042 %
Music TV0,3 %0,2 %89 0003 %
Muut2,5 %2,1 %720 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 472 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.