Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 697 000
Viikot: 40-43/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 271 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 24 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 30 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,4 %24,1 %1 646 00061 %
Yle TV26,8 %5,8 %1 560 00058 %
Yle Teema&Fem3,1 %2,8 %1 007 00037 %
Yle yhteensä36,3 %32,7 %1 921 00071 %
MTV328,2 %32,1 %1 860 00069 %
Sub3,2 %3,4 %1 100 00041 %
AVA3,4 %3,1 %956 00035 %
C More Total1,1 %0,9 %334 00012 %
MTV yhteensä35,9 %39,4 %2 009 00074 %
Nelonen8,9 %11,5 %1 608 00060 %
Jim1,9 %1,4 %823 00031 %
Liv2,0 %1,9 %860 00032 %
Hero0,8 %1,0 %526 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,6 %15,9 %1 796 00067 %
TV52,7 %2,2 %964 00036 %
Kutonen1,2 %1,2 %630 00023 %
Frii2,1 %1,6 %586 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %27 0001 %
TLC2,6 %2,2 %626 00023 %
Warner Bros. Discovery8,8 %7,3 %1 313 00049 %
STAR Channel1,6 %1,6 %597 00022 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %493 00018 %
Disney Finland3,3 %2,8 %842 00031 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,7 %2,4 %620 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 271 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.