Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 697 000
Viikot: 1-48/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 862 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 69 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 59 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 40 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,0 %25,1 %1 363 00051 %
Yle TV210,8 %6,8 %1 300 00048 %
Yle Teema&Fem2,9 %2,6 %820 00030 %
Yle yhteensä40,7 %34,5 %1 588 00059 %
MTV325,8 %30,2 %1 485 00055 %
Sub2,8 %3,1 %879 00033 %
AVA2,8 %2,7 %745 00028 %
C More Total0,8 %0,8 %252 0009 %
MTV yhteensä32,3 %36,8 %1 628 00060 %
Nelonen7,1 %9,5 %1 277 00047 %
Jim1,9 %1,7 %734 00027 %
Liv1,9 %1,8 %755 00028 %
Hero1,0 %1,4 %446 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,9 %14,4 %1 450 00054 %
TV53,2 %3,1 %878 00033 %
Kutonen1,1 %1,1 %531 00020 %
Frii2,7 %2,7 %474 00018 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC2,6 %2,3 %496 00018 %
Warner Bros. Discovery9,7 %9,4 %1 125 00042 %
STAR Channel1,7 %1,7 %525 00019 %
National Geographic Channel1,4 %1,2 %453 00017 %
Disney Finland3,2 %2,9 %736 00027 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,7 %2,5 %471 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 862 00069 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.