Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 529 000
Viikot: 1-48/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 741 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 69 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 15 t 43 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %25,4 %1 317 00052 %
Yle TV210,4 %6,7 %1 224 00048 %
Yle Teema&Fem2,9 %2,6 %791 00031 %
Yle yhteensä40,6 %34,7 %1 498 00059 %
MTV325,9 %30,2 %1 415 00056 %
Sub2,8 %3,1 %845 00033 %
AVA2,8 %2,7 %733 00029 %
C More Total0,8 %0,8 %235 0009 %
MTV yhteensä32,4 %36,8 %1 537 00061 %
Nelonen7,0 %9,4 %1 213 00048 %
Jim1,9 %1,7 %717 00028 %
Liv1,9 %1,8 %741 00029 %
Hero1,0 %1,4 %441 00017 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,8 %14,3 %1 378 00054 %
TV53,2 %3,1 %856 00034 %
Kutonen1,1 %1,1 %521 00021 %
Frii2,7 %2,8 %469 00019 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %15 0001 %
TLC2,6 %2,3 %488 00019 %
Warner Bros. Discovery9,8 %9,4 %1 093 00043 %
STAR Channel1,7 %1,6 %508 00020 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %447 00018 %
Disney Finland3,2 %2,8 %714 00028 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,7 %2,5 %439 00017 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 741 00069 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.