Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, syyskuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 697 000
Viikot: 36-39/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 289 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 11 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 19 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,8 %25,3 %1 660 00062 %
Yle TV28,1 %6,1 %1 525 00057 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,9 %973 00036 %
Yle yhteensä38,0 %34,4 %1 948 00072 %
MTV328,1 %32,6 %1 856 00069 %
Sub3,4 %3,4 %1 095 00041 %
AVA3,0 %2,8 %844 00031 %
C More Total1,1 %0,8 %314 00012 %
MTV yhteensä35,6 %39,6 %1 999 00074 %
Nelonen7,8 %9,9 %1 560 00058 %
Jim1,8 %1,3 %763 00028 %
Liv2,0 %1,9 %866 00032 %
Hero0,7 %0,9 %442 00016 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,3 %14,0 %1 763 00065 %
TV52,5 %2,1 %937 00035 %
Kutonen1,2 %1,2 %595 00022 %
Frii1,9 %1,5 %577 00021 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %23 0001 %
TLC2,6 %2,3 %585 00022 %
Warner Bros. Discovery8,4 %7,2 %1 295 00048 %
STAR Channel1,6 %1,5 %588 00022 %
National Geographic Channel1,7 %1,3 %511 00019 %
Disney Finland3,3 %2,8 %845 00031 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,9 %2,5 %590 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 289 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.