Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 697 000
Viikot: 31-35/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 766 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 66 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 12 t 21 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 13 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,6 %23,2 %1 288 00048 %
Yle TV217,7 %19,5 %1 281 00047 %
Yle Teema&Fem3,0 %2,9 %790 00029 %
Yle yhteensä47,3 %45,7 %1 556 00058 %
MTV320,8 %23,3 %1 318 00049 %
Sub3,5 %3,5 %800 00030 %
AVA3,1 %3,3 %592 00022 %
C More Total0,9 %0,4 %229 0008 %
MTV yhteensä28,3 %30,5 %1 474 00055 %
Nelonen6,0 %6,8 %1 044 00039 %
Jim1,8 %1,4 %555 00021 %
Liv2,3 %2,5 %626 00023 %
Hero0,7 %1,1 %371 00014 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,8 %11,7 %1 240 00046 %
TV52,2 %2,1 %663 00025 %
Kutonen1,1 %1,0 %424 00016 %
Frii2,2 %1,9 %467 00017 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0000 %
TLC2,8 %2,5 %452 00017 %
Warner Bros. Discovery8,5 %7,7 %969 00036 %
STAR Channel1,5 %1,4 %425 00016 %
National Geographic Channel1,4 %1,2 %378 00014 %
Disney Finland2,9 %2,6 %624 00023 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,3 %1,8 %412 00015 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 766 00066 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.