Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 347 000
Viikot: 44-47/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 266 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 6 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 17 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV112,7 %10,8 %935 00069 %
Yle TV210,5 %8,2 %959 00071 %
Yle Teema1,3 %1,4 %411 00031 %
Yle Fem0,8 %0,9 %358 00027 %
Yle yhteensä25,3 %21,3 %1 142 00085 %
MTV318,5 %24,2 %1 076 00080 %
Sub6,7 %7,0 %851 00063 %
AVA2,7 %3,0 %580 00043 %
C More Total1,9 %1,2 %179 00013 %
MTV yhteensä29,7 %35,4 %1 167 00087 %
Nelonen13,5 %16,1 %1 019 00076 %
Jim4,2 %4,2 %692 00051 %
Liv4,1 %3,5 %669 00050 %
Hero1,4 %1,5 %369 00027 %
Nelosen maksukanavat0,7 %0,9 %91 0007 %
Nelonen Media yhteensä23,8 %26,2 %1 123 00083 %
TV54,7 %4,4 %664 00049 %
Kutonen3,1 %2,9 %509 00038 %
Frii1,4 %1,0 %284 00021 %
The Discovery Channel0,8 %0,8 %77 0006 %
TLC0,0 %0,0 %00 %
Warner Bros. Discovery10,1 %9,0 %847 00063 %
STAR Channel4,8 %3,8 %694 00052 %
National Geographic Channel0,4 %0,2 %58 0004 %
Disney Finland5,2 %4,0 %707 00052 %
Music TV0,9 %0,5 %134 00010 %
Muut5,4 %3,7 %453 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 266 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.