Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 649 000
Viikot: 44-47/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 468 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 93 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 46 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV132,7 %26,2 %1 991 00075 %
Yle TV28,9 %6,8 %1 923 00073 %
Yle Teema1,8 %2,4 %1 093 00041 %
Yle Fem1,2 %1,6 %972 00037 %
Yle yhteensä44,7 %37,0 %2 282 00086 %
MTV320,1 %26,8 %2 160 00082 %
Sub3,3 %3,8 %1 481 00056 %
AVA2,5 %2,5 %1 162 00044 %
C More Total1,0 %0,7 %294 00011 %
MTV yhteensä27,0 %33,8 %2 266 00086 %
Nelonen10,1 %12,9 %1 993 00075 %
Jim2,2 %2,2 %1 204 00045 %
Liv3,3 %2,9 %1 334 00050 %
Hero0,9 %1,1 %655 00025 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %114 0004 %
Nelonen Media yhteensä16,7 %19,4 %2 153 00081 %
TV52,7 %2,3 %1 123 00042 %
Kutonen1,1 %1,0 %799 00030 %
Frii1,5 %1,5 %609 00023 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %102 0004 %
TLC0,0 %0,0 %00 %
Warner Bros. Discovery5,5 %5,0 %1 410 00053 %
STAR Channel2,3 %1,8 %1 108 00042 %
National Geographic Channel0,1 %0,1 %67 0003 %
Disney Finland2,5 %1,9 %1 127 00043 %
Music TV0,2 %0,2 %125 0005 %
Muut3,5 %2,8 %756 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 468 00093 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.