Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 339 000
Viikot: 1-9/2015
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 258 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 94 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV110,8 %8,7 %951 00071 %
Yle TV211,5 %8,7 %1 003 00075 %
Yle Teema2,1 %2,1 %583 00044 %
Yle Fem1,0 %1,2 %466 00035 %
Yle yhteensä25,3 %20,6 %1 152 00086 %
MTV318,1 %23,2 %1 113 00083 %
Sub7,6 %8,9 %932 00070 %
AVA3,3 %4,2 %662 00049 %
C More Total3,4 %2,2 %219 00016 %
MTV yhteensä32,4 %38,6 %1 182 00088 %
Nelonen10,8 %13,2 %1 028 00077 %
Jim5,1 %5,1 %793 00059 %
Liv4,3 %3,8 %763 00057 %
Nelosen maksukanavat1,0 %1,1 %133 00010 %
Nelonen Media yhteensä21,8 %24,1 %1 128 00084 %
TV55,9 %5,2 %767 00057 %
Kutonen2,6 %2,5 %606 00045 %
The Discovery Channel0,8 %0,5 %55 0004 %
Warner Bros. Discovery9,4 %8,2 %906 00068 %
STAR Channel5,7 %4,5 %699 00052 %
Music TV0,6 %0,4 %149 00011 %
Muut4,8 %3,5 %355 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 258 00094 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.