Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 7/2022
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 959 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 353 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 25 t 50 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 41 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV119,8 %25,7 %3 356 00068 %
Yle TV222,9 %7,5 %3 414 00069 %
Yle Teema&Fem2,7 %2,7 %2 321 00047 %
Yle yhteensä45,4 %35,9 %3 868 00078 %
MTV313,8 %23,4 %3 345 00067 %
Sub2,4 %3,6 %2 240 00045 %
AVA1,7 %2,0 %1 708 00034 %
C More Total0,9 %1,3 %592 00012 %
MTV yhteensä18,9 %30,3 %3 654 00074 %
Nelonen5,7 %9,9 %2 988 00060 %
Jim1,6 %2,1 %1 841 00037 %
Liv1,7 %2,1 %1 951 00039 %
Hero1,0 %1,6 %1 375 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,0 %15,7 %3 412 00069 %
TV514,0 %4,6 %3 188 00064 %
Kutonen1,4 %1,8 %1 648 00033 %
Frii1,3 %1,7 %1 274 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %46 0001 %
TLC1,9 %2,2 %1 322 00027 %
Warner Bros. Discovery18,8 %10,4 %3 524 00071 %
STAR Channel1,7 %2,0 %1 474 00030 %
National Geographic Channel2,0 %2,0 %1 343 00027 %
Disney Finland3,8 %3,9 %2 017 00041 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,9 %1,5 %1 334 00027 %
Muut2,6 %3,1 %1 295 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 353 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.