Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 37/2022
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 692 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 312 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 18 t 6 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,0 %1 787 00066 %
Yle TV27,1 %6,2 %1 648 00061 %
Yle Teema&Fem3,4 %2,9 %1 029 00038 %
Yle yhteensä38,7 %33,1 %2 080 00077 %
MTV323,5 %27,9 %1 930 00072 %
Sub3,1 %3,0 %1 212 00045 %
AVA2,7 %2,4 %987 00037 %
C More Total0,8 %0,8 %306 00011 %
MTV yhteensä30,0 %34,2 %2 048 00076 %
Nelonen11,8 %15,4 %1 690 00063 %
Jim2,1 %1,7 %875 00033 %
Liv2,1 %1,8 %909 00034 %
Hero0,8 %0,9 %574 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä16,8 %19,9 %1 881 00070 %
TV52,1 %1,9 %1 005 00037 %
Kutonen0,9 %0,9 %670 00025 %
Frii2,0 %1,8 %585 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %3 0000 %
TLC2,3 %2,0 %596 00022 %
Warner Bros. Discovery7,3 %6,5 %1 325 00049 %
STAR Channel1,4 %1,3 %650 00024 %
National Geographic Channel2,0 %1,2 %536 00020 %
Disney Finland3,4 %2,5 %907 00034 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,7 %2,1 %688 00026 %
Muut2,3 %2,2 %549 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 312 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.