Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 19/2022
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 4 959 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 355 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 20 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 46 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV137,4 %30,7 %3 767 00076 %
Yle TV26,2 %4,9 %2 812 00057 %
Yle Teema&Fem2,5 %2,1 %2 004 00040 %
Yle yhteensä46,1 %37,7 %3 944 00080 %
MTV321,4 %29,6 %3 604 00073 %
Sub2,4 %2,6 %2 010 00041 %
AVA1,7 %1,3 %1 610 00032 %
C More Total1,7 %2,3 %564 00011 %
MTV yhteensä27,3 %35,9 %3 861 00078 %
Nelonen5,3 %6,9 %2 713 00055 %
Jim2,1 %1,9 %1 765 00036 %
Liv1,7 %1,8 %1 694 00034 %
Hero0,8 %1,0 %1 175 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä9,9 %11,6 %3 220 00065 %
TV52,4 %2,4 %2 107 00042 %
Kutonen1,5 %1,2 %1 390 00028 %
Frii1,7 %1,6 %1 196 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %45 0001 %
TLC1,8 %1,9 %1 140 00023 %
Warner Bros. Discovery7,8 %7,3 %2 684 00054 %
STAR Channel1,9 %1,8 %1 207 00024 %
National Geographic Channel2,2 %1,6 %1 256 00025 %
Disney Finland4,1 %3,4 %1 787 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,7 %1 296 00026 %
Muut3,5 %2,6 %1 244 00025 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 355 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.