Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 369 000
Viikot: 44-48/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 251 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 0 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV110,8 %9,6 %786 00057 %
Yle TV210,6 %7,9 %861 00063 %
Yle Teema0,9 %0,8 %305 00022 %
Yle Fem0,6 %0,7 %221 00016 %
Yle yhteensä22,9 %19,0 %1 033 00075 %
MTV318,4 %24,1 %1 008 00074 %
Sub6,3 %6,4 %745 00054 %
AVA2,7 %2,8 %499 00036 %
C More Total2,0 %1,4 %138 00010 %
MTV yhteensä29,5 %34,7 %1 124 00082 %
Nelonen11,7 %14,1 %926 00068 %
Jim4,1 %3,9 %573 00042 %
Liv3,5 %3,4 %548 00040 %
Hero1,6 %1,8 %346 00025 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä20,9 %23,2 %1 039 00076 %
TV55,1 %5,6 %634 00046 %
Kutonen3,4 %3,5 %490 00036 %
Frii1,9 %1,6 %285 00021 %
The Discovery Channel0,4 %0,3 %47 0003 %
TLC1,4 %1,1 %279 00020 %
Warner Bros. Discovery12,4 %12,4 %858 00063 %
STAR Channel5,4 %4,3 %551 00040 %
National Geographic Channel3,2 %1,9 %376 00027 %
Disney Finland8,6 %6,3 %679 00050 %
Music TV0,7 %0,3 %133 00010 %
Muut4,9 %4,1 %404 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 251 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.