Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2018
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 583 000
Viikot: 44-48/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 278 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 46 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 48 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,4 %1 716 00066 %
Yle TV210,4 %7,7 %1 733 00067 %
Yle Teema1,9 %1,4 %960 00037 %
Yle Fem0,9 %1,0 %749 00029 %
Yle yhteensä41,4 %34,4 %2 029 00079 %
MTV315,9 %22,3 %1 875 00073 %
Sub3,1 %3,3 %1 334 00052 %
AVA1,4 %1,6 %879 00034 %
C More Total2,1 %1,8 %318 00012 %
MTV yhteensä22,6 %29,0 %2 033 00079 %
Nelonen8,0 %10,1 %1 713 00066 %
Jim2,7 %2,7 %1 130 00044 %
Liv1,4 %1,6 %938 00036 %
Hero1,7 %2,2 %797 00031 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,8 %16,6 %1 878 00073 %
TV53,5 %4,4 %1 260 00049 %
Kutonen3,6 %3,9 %1 045 00040 %
Frii1,2 %1,2 %653 00025 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %84 0003 %
TLC0,5 %0,4 %565 00022 %
Warner Bros. Discovery10,1 %10,8 %1 581 00061 %
STAR Channel2,8 %2,1 %997 00039 %
National Geographic Channel3,6 %2,3 %875 00034 %
Disney Finland6,4 %4,4 %1 279 00050 %
Music TV0,4 %0,1 %130 0005 %
Muut5,2 %4,6 %955 00037 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 278 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.