Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 472 000
Viikot: 31-34/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 225 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 9 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 43 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %24,0 %1 783 00072 %
Yle TV220,7 %15,7 %1 783 00072 %
Yle Teema2,5 %3,4 %1 032 00042 %
Yle Fem4,2 %4,7 %1 255 00051 %
Yle yhteensä53,7 %47,8 %2 104 00085 %
MTV314,9 %19,4 %1 805 00073 %
Sub2,6 %3,0 %1 144 00046 %
AVA2,8 %2,7 %960 00039 %
C More Total1,0 %0,6 %235 0009 %
MTV yhteensä21,3 %25,7 %1 968 00080 %
Nelonen7,5 %9,4 %1 571 00064 %
Jim2,2 %2,2 %955 00039 %
Liv3,5 %3,2 %1 162 00047 %
Hero1,0 %1,4 %605 00024 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %98 0004 %
Nelonen Media yhteensä14,4 %16,3 %1 804 00073 %
TV52,5 %2,9 %980 00040 %
Kutonen0,9 %1,0 %676 00027 %
Frii1,8 %1,8 %554 00022 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %81 0003 %
Warner Bros. Discovery5,5 %5,9 %1 238 00050 %
STAR Channel2,1 %1,8 %894 00036 %
National Geographic Channel0,1 %0,0 %41 0002 %
Disney Finland2,2 %1,9 %910 00037 %
Music TV0,2 %0,1 %99 0004 %
Muut2,7 %2,4 %594 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 225 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.