Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, elokuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 370 000
Viikot: 31-34/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 112 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 29 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 53 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV121,5 %20,3 %1 671 00071 %
Yle TV228,5 %21,2 %1 804 00076 %
Yle Teema2,3 %3,2 %1 061 00045 %
Yle Fem6,1 %6,3 %1 340 00057 %
Yle yhteensä58,3 %51,1 %1 984 00084 %
MTV310,0 %13,8 %1 677 00071 %
Sub3,4 %4,1 %1 299 00055 %
AVA1,0 %1,0 %743 00031 %
C More Total2,0 %1,5 %320 00013 %
MTV yhteensä16,3 %20,5 %1 858 00078 %
Nelonen7,7 %10,5 %1 580 00067 %
Jim2,2 %2,4 %1 056 00045 %
Liv1,5 %1,5 %981 00041 %
Hero1,1 %1,7 %670 00028 %
Nelosen maksukanavat0,4 %0,4 %167 0007 %
Nelonen Media yhteensä12,9 %16,4 %1 761 00074 %
TV52,6 %2,8 %1 098 00046 %
Kutonen2,3 %2,5 %885 00037 %
Frii0,7 %0,8 %502 00021 %
The Discovery Channel0,7 %0,5 %158 0007 %
Warner Bros. Discovery6,2 %6,5 %1 377 00058 %
STAR Channel2,7 %2,3 %1 029 00043 %
National Geographic Channel0,4 %0,2 %104 0004 %
Disney Finland3,0 %2,5 %1 067 00045 %
Music TV0,2 %0,1 %115 0005 %
Muut3,4 %3,0 %744 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 112 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.