Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - maaliskuu 2020
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 500 000
Viikot: 1-13/2020
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 234 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 23 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 18 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,0 %26,1 %1 820 00073 %
Yle TV210,4 %6,7 %1 663 00067 %
Yle Teema&Fem3,4 %3,2 %1 190 00048 %
Yle yhteensä44,8 %36,0 %2 016 00081 %
MTV319,0 %24,7 %1 876 00075 %
Sub2,9 %3,1 %1 277 00051 %
AVA2,4 %2,2 %1 001 00040 %
C More Total0,3 %0,2 %169 0007 %
MTV yhteensä24,5 %30,3 %2 016 00081 %
Nelonen8,2 %11,2 %1 725 00069 %
Jim2,4 %2,7 %1 046 00042 %
Liv2,4 %2,2 %1 048 00042 %
Hero1,1 %1,4 %720 00029 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä14,2 %17,5 %1 897 00076 %
TV52,9 %3,2 %1 187 00047 %
Kutonen1,2 %1,2 %786 00031 %
Frii2,3 %2,4 %762 00030 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %48 0002 %
TLC2,8 %2,9 %773 00031 %
Warner Bros. Discovery9,6 %10,1 %1 551 00062 %
STAR Channel2,2 %2,1 %801 00032 %
National Geographic Channel1,6 %1,2 %658 00026 %
Disney Finland3,8 %3,3 %1 070 00043 %
Paramount Network0,2 %0,2 %152 0006 %
AlfaTV0,5 %0,8 %516 00021 %
Muut2,3 %2,0 %497 00020 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 234 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.