Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 666 000
Viikot: 1-22/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 296 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 43 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 56 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,5 %25,5 %1 770 00066 %
Yle TV211,4 %6,2 %1 742 00065 %
Yle Teema1,9 %1,8 %913 00034 %
Yle Fem1,0 %1,2 %752 00028 %
Yle yhteensä42,7 %34,8 %2 060 00077 %
MTV318,5 %24,5 %1 949 00073 %
Sub2,9 %3,2 %1 271 00048 %
AVA2,2 %2,0 %931 00035 %
C More Total1,3 %0,8 %225 0008 %
MTV yhteensä24,8 %30,4 %2 072 00078 %
Nelonen10,6 %13,8 %1 817 00068 %
Jim2,2 %2,2 %1 059 00040 %
Liv3,5 %3,6 %1 151 00043 %
Hero1,2 %1,5 %689 00026 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,4 %113 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,7 %21,5 %1 977 00074 %
TV52,7 %2,6 %1 154 00043 %
Kutonen1,2 %1,2 %738 00028 %
Frii1,8 %1,9 %638 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %48 0002 %
TLC1,2 %1,1 %611 00023 %
Warner Bros. Discovery7,5 %7,1 %1 497 00056 %
STAR Channel2,4 %2,1 %860 00032 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %612 00023 %
Disney Finland4,0 %3,4 %1 091 00041 %
Music TV0,3 %0,2 %99 0004 %
Muut3,0 %2,6 %767 00029 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 296 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.