Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - toukokuu 2018
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 583 000
Viikot: 1-22/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 165 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,4 %24,9 %1 659 00064 %
Yle TV213,5 %8,1 %1 710 00066 %
Yle Teema2,0 %2,0 %963 00037 %
Yle Fem0,8 %1,1 %745 00029 %
Yle yhteensä42,7 %36,1 %1 939 00075 %
MTV314,3 %19,7 %1 799 00070 %
Sub3,6 %4,3 %1 353 00052 %
AVA1,0 %1,1 %774 00030 %
C More Total2,2 %1,8 %299 00012 %
MTV yhteensä21,2 %26,8 %1 940 00075 %
Nelonen8,8 %11,6 %1 709 00066 %
Jim2,6 %2,7 %1 115 00043 %
Liv1,5 %1,8 %956 00037 %
Hero1,2 %1,7 %734 00028 %
Nelosen maksukanavat0,8 %1,2 %185 0007 %
Nelonen Media yhteensä14,9 %19,0 %1 863 00072 %
TV53,2 %2,8 %1 152 00045 %
Kutonen3,1 %3,2 %984 00038 %
Frii1,2 %1,3 %654 00025 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %72 0003 %
TLC0,4 %0,3 %502 00019 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,5 %1 482 00057 %
STAR Channel2,9 %2,4 %994 00039 %
National Geographic Channel3,4 %2,3 %808 00031 %
Disney Finland6,2 %4,7 %1 218 00047 %
Music TV0,4 %0,2 %127 0005 %
Muut5,4 %4,6 %947 00037 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 165 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.