Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 36/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 160 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 17 t 44 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 32 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,2 %24,0 %1 673 00066 %
Yle TV28,4 %6,4 %1 506 00060 %
Yle Teema&Fem3,2 %2,2 %1 013 00040 %
Yle yhteensä39,7 %32,7 %1 910 00076 %
MTV324,0 %29,9 %1 828 00073 %
Sub3,1 %3,5 %1 067 00042 %
AVA2,6 %2,2 %921 00037 %
C More Total0,7 %0,5 %224 0009 %
MTV yhteensä30,4 %36,1 %1 957 00078 %
Nelonen10,4 %14,2 %1 562 00062 %
Jim1,9 %1,6 %801 00032 %
Liv1,8 %1,5 %864 00034 %
Hero0,9 %1,2 %565 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,0 %18,5 %1 736 00069 %
TV52,3 %2,0 %896 00036 %
Kutonen0,8 %0,6 %583 00023 %
Frii2,2 %1,9 %548 00022 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %7 0000 %
TLC2,2 %2,2 %561 00022 %
Warner Bros. Discovery7,7 %6,8 %1 262 00050 %
STAR Channel1,4 %1,1 %587 00023 %
National Geographic Channel1,9 %1,2 %554 00022 %
Disney Finland3,3 %2,3 %884 00035 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,6 %614 00024 %
Muut2,6 %2,0 %536 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 160 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.