Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 15/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 170 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 10 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,3 %28,1 %1 676 00067 %
Yle TV27,1 %5,7 %1 509 00060 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,8 %1 164 00046 %
Yle yhteensä42,4 %37,5 %1 895 00075 %
MTV319,9 %25,2 %1 773 00070 %
Sub3,1 %3,4 %1 125 00045 %
AVA2,7 %2,1 %920 00037 %
C More Total1,1 %1,3 %270 00011 %
MTV yhteensä26,8 %32,1 %1 921 00076 %
Nelonen8,0 %10,6 %1 542 00061 %
Jim2,1 %1,4 %873 00035 %
Liv2,2 %2,0 %933 00037 %
Hero0,7 %0,8 %548 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,0 %14,9 %1 735 00069 %
TV53,0 %2,5 %1 109 00044 %
Kutonen1,2 %1,2 %704 00028 %
Frii2,0 %1,7 %640 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %11 0000 %
TLC3,1 %3,1 %683 00027 %
Warner Bros. Discovery10,0 %9,0 %1 391 00055 %
STAR Channel1,8 %1,7 %681 00027 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %555 00022 %
Disney Finland3,5 %2,9 %907 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,8 %1,8 %692 00027 %
Muut3,0 %2,6 %558 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 170 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.