Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 48/2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 313 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 0 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 51 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %26,2 %1 741 00065 %
Yle TV212,7 %7,3 %1 736 00065 %
Yle Teema&Fem2,4 %2,4 %1 179 00044 %
Yle yhteensä43,7 %35,9 %2 071 00077 %
MTV320,6 %25,7 %1 853 00069 %
Sub2,5 %2,9 %1 140 00042 %
AVA2,5 %2,2 %930 00035 %
C More Total1,2 %1,6 %284 00011 %
MTV yhteensä26,7 %32,4 %2 040 00076 %
Nelonen7,9 %10,9 %1 655 00062 %
Jim2,1 %2,0 %953 00036 %
Liv2,5 %2,3 %1 023 00038 %
Hero1,0 %1,5 %562 00021 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,4 %16,7 %1 854 00069 %
TV52,3 %2,5 %1 060 00039 %
Kutonen1,1 %1,0 %691 00026 %
Frii2,3 %2,1 %665 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %12 0000 %
TLC2,7 %2,4 %743 00028 %
Warner Bros. Discovery8,7 %8,2 %1 408 00052 %
STAR Channel1,8 %1,5 %643 00024 %
National Geographic Channel1,7 %1,2 %605 00023 %
Disney Finland3,5 %2,7 %958 00036 %
Paramount Network0,2 %0,2 %176 0007 %
AlfaTV1,2 %1,7 %610 00023 %
Muut2,8 %2,6 %638 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 313 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.