Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2023
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 529 000
Viikot: 5-8/2023
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 181 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 31 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,3 %26,8 %1 703 00067 %
Yle TV213,9 %7,2 %1 578 00062 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,1 %1 068 00042 %
Yle yhteensä44,5 %37,2 %1 918 00076 %
MTV322,5 %27,7 %1 769 00070 %
Sub2,8 %3,2 %1 093 00043 %
AVA2,8 %2,8 %884 00035 %
C More Total0,7 %0,6 %271 00011 %
MTV yhteensä28,8 %34,3 %1 910 00076 %
Nelonen7,6 %10,9 %1 534 00061 %
Jim1,3 %1,0 %777 00031 %
Liv1,8 %1,9 %919 00036 %
Hero0,8 %1,0 %569 00022 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä11,5 %14,8 %1 699 00067 %
TV52,7 %2,5 %1 033 00041 %
Kutonen1,3 %1,3 %652 00026 %
Frii2,1 %2,0 %630 00025 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %27 0001 %
TLC3,3 %2,9 %655 00026 %
Warner Bros. Discovery9,5 %8,9 %1 349 00053 %
STAR Channel1,4 %1,4 %634 00025 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %582 00023 %
Disney Finland3,0 %2,6 %907 00036 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,8 %2,5 %596 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 181 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.