Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, helmikuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 684 000
Viikot: 5-8/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 425 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 2 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 9 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %25,4 %1 923 00072 %
Yle TV213,7 %6,9 %1 763 00066 %
Yle Teema&Fem3,7 %3,3 %1 260 00047 %
Yle yhteensä44,9 %35,6 %2 167 00081 %
MTV320,1 %26,7 %2 000 00075 %
Sub2,8 %3,0 %1 284 00048 %
AVA2,1 %2,1 %976 00036 %
C More Total0,6 %0,6 %232 0009 %
MTV yhteensä25,6 %32,4 %2 153 00080 %
Nelonen7,7 %11,1 %1 733 00065 %
Jim2,0 %1,9 %968 00036 %
Liv2,4 %2,8 %1 100 00041 %
Hero1,0 %1,2 %757 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä13,1 %17,0 %1 950 00073 %
TV52,1 %2,2 %1 116 00042 %
Kutonen1,3 %1,1 %743 00028 %
Frii2,0 %2,0 %674 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %34 0001 %
TLC2,5 %1,9 %733 00027 %
Warner Bros. Discovery8,4 %7,6 %1 500 00056 %
STAR Channel1,8 %1,9 %726 00027 %
National Geographic Channel2,0 %1,5 %688 00026 %
Disney Finland3,8 %3,4 %1 062 00040 %
Paramount Network0,4 %0,2 %223 0008 %
AlfaTV0,9 %1,1 %571 00021 %
Muut3,0 %2,9 %650 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 425 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.