Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2021
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 508 000
Viikot: 40-43/2021
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 213 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 88 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 27 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 47 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,5 %23,9 %1 694 00068 %
Yle TV27,1 %5,8 %1 541 00061 %
Yle Teema&Fem2,5 %2,1 %1 005 00040 %
Yle yhteensä37,0 %31,9 %1 900 00076 %
MTV323,3 %28,5 %1 831 00073 %
Sub2,7 %3,0 %1 121 00045 %
AVA2,9 %2,5 %994 00040 %
C More Total0,8 %0,7 %269 00011 %
MTV yhteensä29,7 %34,7 %1 966 00078 %
Nelonen11,7 %15,4 %1 601 00064 %
Jim2,0 %1,4 %886 00035 %
Liv2,4 %1,9 %942 00038 %
Hero1,0 %1,0 %591 00024 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,1 %19,8 %1 782 00071 %
TV52,8 %2,6 %1 007 00040 %
Kutonen1,2 %1,1 %646 00026 %
Frii2,1 %1,8 %640 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %31 0001 %
TLC2,7 %1,7 %623 00025 %
Warner Bros. Discovery8,9 %7,3 %1 345 00054 %
STAR Channel1,8 %1,6 %651 00026 %
National Geographic Channel1,9 %1,3 %575 00023 %
Disney Finland3,7 %2,8 %916 00037 %
Paramount Network0,2 %0,2 %199 0008 %
AlfaTV1,2 %1,4 %582 00023 %
Muut2,4 %2,2 %552 00022 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 213 00088 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.