Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2020
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 500 000
Viikot: 45-48/2020
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 259 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 22 t 39 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 15 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,7 %24,9 %1 821 00073 %
Yle TV28,0 %5,0 %1 571 00063 %
Yle Teema&Fem3,5 %3,1 %1 165 00047 %
Yle yhteensä41,2 %33,0 %1 998 00080 %
MTV321,6 %28,1 %1 893 00076 %
Sub2,4 %2,4 %1 123 00045 %
AVA2,4 %2,1 %975 00039 %
C More Total0,8 %0,5 %255 00010 %
MTV yhteensä27,3 %33,1 %2 017 00081 %
Nelonen10,9 %15,3 %1 677 00067 %
Jim1,9 %1,8 %945 00038 %
Liv2,2 %1,9 %997 00040 %
Hero0,9 %1,0 %639 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä15,8 %20,0 %1 878 00075 %
TV52,7 %2,8 %1 070 00043 %
Kutonen1,3 %1,3 %756 00030 %
Frii1,8 %1,9 %615 00025 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %28 0001 %
TLC2,5 %1,9 %693 00028 %
Warner Bros. Discovery8,6 %8,1 %1 459 00058 %
STAR Channel1,7 %1,6 %691 00028 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %630 00025 %
Disney Finland3,5 %2,7 %994 00040 %
Paramount Network0,3 %0,2 %177 0007 %
AlfaTV0,7 %0,9 %526 00021 %
Muut2,7 %2,3 %585 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 259 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.