Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, lokakuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 383 000
Viikot: 40-44/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 229 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 13 t 30 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 1 t 54 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV19,2 %7,3 %734 00053 %
Yle TV212,0 %10,9 %803 00058 %
Yle Teema&Fem1,6 %1,3 %394 00028 %
Yle yhteensä22,8 %19,5 %989 00071 %
MTV315,3 %17,9 %912 00066 %
Sub6,7 %7,1 %706 00051 %
AVA2,8 %2,7 %484 00035 %
C More Total1,4 %1,0 %142 00010 %
MTV yhteensä26,2 %28,7 %1 063 00077 %
Nelonen12,7 %15,9 %915 00066 %
Jim8,1 %9,7 %650 00047 %
Liv3,8 %3,5 %532 00038 %
Hero1,4 %1,4 %283 00020 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä26,0 %30,6 %1 044 00075 %
TV53,8 %3,6 %598 00043 %
Kutonen3,2 %2,7 %449 00032 %
Frii1,5 %1,3 %290 00021 %
The Discovery Channel0,3 %0,2 %32 0002 %
TLC1,9 %1,8 %308 00022 %
Warner Bros. Discovery10,9 %9,8 %799 00058 %
STAR Channel4,8 %4,0 %488 00035 %
National Geographic Channel2,8 %1,9 %331 00024 %
Disney Finland7,6 %5,9 %602 00044 %
Paramount Network0,4 %0,3 %97 0007 %
AlfaTV0,2 %0,2 %100 0007 %
Muut6,0 %5,0 %368 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 229 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.