Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 23-26/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 137 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 86 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 16 t 59 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 25 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,5 %23,0 %1 613 00065 %
Yle TV214,7 %16,4 %1 571 00063 %
Yle Teema2,6 %2,5 %847 00034 %
Yle Fem1,3 %1,5 %728 00029 %
Yle yhteensä47,1 %43,4 %1 926 00077 %
MTV315,3 %19,3 %1 686 00068 %
Sub3,0 %3,2 %1 064 00043 %
AVA3,0 %2,8 %827 00033 %
C More Total1,0 %0,9 %211 0008 %
MTV yhteensä22,3 %26,3 %1 847 00074 %
Nelonen6,6 %7,3 %1 426 00057 %
Jim3,0 %3,6 %933 00038 %
Liv4,0 %3,9 %1 039 00042 %
Hero1,2 %1,5 %601 00024 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %52 0002 %
Nelonen Media yhteensä15,0 %16,4 %1 690 00068 %
TV52,3 %2,4 %953 00038 %
Kutonen1,4 %1,4 %655 00026 %
Frii2,6 %2,6 %561 00023 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %41 0002 %
TLC1,6 %1,5 %592 00024 %
Warner Bros. Discovery8,3 %8,3 %1 332 00054 %
STAR Channel2,5 %1,9 %665 00027 %
National Geographic Channel1,8 %1,2 %558 00022 %
Disney Finland4,2 %3,1 %901 00036 %
Music TV0,3 %0,2 %96 0004 %
Muut2,9 %2,5 %653 00026 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 137 00086 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.