Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, toukokuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 18-22/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 787 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 72 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 38 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 35 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,6 %24,0 %1 367 00055 %
Yle TV27,3 %5,3 %1 267 00051 %
Yle Teema2,0 %2,0 %627 00025 %
Yle Fem0,9 %1,1 %558 00022 %
Yle yhteensä38,8 %32,5 %1 571 00063 %
MTV321,2 %26,2 %1 542 00062 %
Sub2,7 %2,7 %934 00038 %
AVA2,6 %2,3 %734 00030 %
C More Total2,4 %2,2 %226 0009 %
MTV yhteensä29,0 %33,4 %1 638 00066 %
Nelonen9,8 %12,4 %1 362 00055 %
Jim2,3 %2,2 %789 00032 %
Liv3,9 %4,2 %908 00037 %
Hero1,2 %1,4 %515 00021 %
Nelosen maksukanavat0,1 %0,1 %40 0002 %
Nelonen Media yhteensä17,4 %20,3 %1 507 00061 %
TV52,7 %2,8 %862 00035 %
Kutonen1,5 %1,5 %541 00022 %
Frii2,3 %2,3 %494 00020 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %32 0001 %
TLC1,3 %1,2 %471 00019 %
Warner Bros. Discovery8,1 %8,0 %1 142 00046 %
STAR Channel2,4 %2,1 %650 00026 %
National Geographic Channel1,6 %1,4 %459 00018 %
Disney Finland4,0 %3,5 %827 00033 %
Music TV0,3 %0,2 %81 0003 %
Muut2,4 %2,1 %525 00021 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 787 00072 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.