Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, maaliskuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 25–44-vuotiaat
Kohderyhmän väestö: 1 369 000
Viikot: 9-13/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 1 239 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 91 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 14 t 35 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 6 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV19,1 %8,7 %812 00059 %
Yle TV210,3 %6,6 %882 00064 %
Yle Teema1,4 %1,3 %359 00026 %
Yle Fem0,6 %0,7 %254 00019 %
Yle yhteensä21,4 %17,3 %1 046 00076 %
MTV317,6 %22,2 %1 017 00074 %
Sub6,1 %6,2 %776 00057 %
AVA1,9 %1,9 %435 00032 %
C More Total1,5 %0,4 %108 0008 %
MTV yhteensä27,1 %30,7 %1 117 00082 %
Nelonen14,9 %18,7 %973 00071 %
Jim3,7 %3,6 %620 00045 %
Liv4,4 %4,4 %600 00044 %
Hero1,4 %1,6 %354 00026 %
Nelosen maksukanavat1,2 %1,9 %116 0008 %
Nelonen Media yhteensä25,7 %30,1 %1 080 00079 %
TV53,8 %3,9 %660 00048 %
Kutonen3,4 %3,0 %489 00036 %
Frii1,2 %1,1 %285 00021 %
The Discovery Channel0,5 %0,5 %44 0003 %
TLC1,7 %1,4 %310 00023 %
Warner Bros. Discovery10,9 %10,1 %853 00062 %
STAR Channel5,2 %4,5 %567 00041 %
National Geographic Channel3,4 %2,1 %394 00029 %
Disney Finland8,6 %6,6 %685 00050 %
Music TV0,8 %0,7 %116 0008 %
Muut5,5 %4,5 %418 00031 %
Yhteensä100,0 %100,0 %1 239 00091 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.