Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2016
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 471 000
Viikot: 1-47/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 268 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 92 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 47 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 59 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV129,4 %25,2 %1 860 00075 %
Yle TV210,6 %9,0 %1 783 00072 %
Yle Teema2,6 %3,4 %1 105 00045 %
Yle Fem1,7 %2,0 %987 00040 %
Yle yhteensä44,3 %39,6 %2 107 00085 %
MTV319,0 %23,2 %1 945 00079 %
Sub2,9 %3,0 %1 281 00052 %
AVA3,0 %2,8 %1 087 00044 %
C More Total1,6 %1,0 %284 00011 %
MTV yhteensä26,4 %30,1 %2 079 00084 %
Nelonen10,0 %12,7 %1 797 00073 %
Jim2,8 %2,9 %1 122 00045 %
Liv3,3 %2,9 %1 254 00051 %
Hero1,0 %1,2 %633 00026 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %108 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,3 %19,9 %1 966 00080 %
TV52,9 %2,8 %1 070 00043 %
Kutonen1,1 %1,0 %749 00030 %
Frii2,0 %1,8 %604 00024 %
The Discovery Channel0,2 %0,2 %89 0004 %
TLC0,0 %0,0 %00 %
Warner Bros. Discovery6,2 %5,7 %1 346 00054 %
STAR Channel2,3 %1,9 %970 00039 %
National Geographic Channel0,1 %0,1 %62 0003 %
Disney Finland2,5 %2,0 %702 00028 %
Music TV0,3 %0,2 %121 0005 %
Muut3,3 %2,6 %669 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 268 00092 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.