Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - marraskuu 2016
Kohderyhmä: Miehet 3+
Kohderyhmän väestö: 2 557 000
Viikot: 1-47/2016
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 306 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 48 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 50 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV126,3 %23,3 %1 822 00071 %
Yle TV214,3 %12,1 %1 859 00073 %
Yle Teema2,5 %3,3 %1 146 00045 %
Yle Fem1,8 %2,1 %1 008 00039 %
Yle yhteensä44,9 %40,8 %2 117 00083 %
MTV314,2 %18,1 %1 891 00074 %
Sub3,8 %4,4 %1 443 00056 %
AVA1,3 %1,3 %902 00035 %
C More Total3,4 %2,5 %435 00017 %
MTV yhteensä22,7 %26,3 %2 063 00081 %
Nelonen9,5 %11,9 %1 842 00072 %
Jim3,1 %3,3 %1 243 00049 %
Liv1,6 %1,4 %1 094 00043 %
Hero1,1 %1,4 %741 00029 %
Nelosen maksukanavat0,9 %1,0 %223 0009 %
Nelonen Media yhteensä16,1 %19,1 %1 992 00078 %
TV53,3 %3,4 %1 214 00047 %
Kutonen2,4 %2,3 %986 00039 %
Frii0,9 %0,9 %577 00023 %
The Discovery Channel0,6 %0,4 %145 0006 %
TLC0,0 %0,0 %00 %
Warner Bros. Discovery7,1 %6,9 %1 501 00059 %
STAR Channel3,6 %2,7 %1 209 00047 %
National Geographic Channel0,5 %0,3 %134 0005 %
Disney Finland4,0 %3,0 %886 00035 %
Music TV0,3 %0,2 %155 0006 %
Muut5,3 %3,9 %871 00034 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 306 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.