Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikoittaiset kanavien katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, viikko 49/2022
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 519 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 277 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 28 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 4 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV133,8 %36,3 %2 000 00079 %
Yle TV213,8 %11,7 %1 686 00067 %
Yle Teema&Fem4,5 %3,5 %1 375 00055 %
Yle yhteensä52,1 %51,4 %2 174 00086 %
MTV317,1 %20,4 %1 808 00072 %
Sub3,1 %3,3 %1 219 00048 %
AVA3,3 %3,2 %1 033 00041 %
C More Total0,5 %0,5 %272 00011 %
MTV yhteensä24,1 %27,4 %1 954 00078 %
Nelonen5,8 %6,9 %1 486 00059 %
Jim1,8 %1,2 %861 00034 %
Liv1,6 %1,3 %889 00035 %
Hero1,0 %1,2 %691 00027 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,2 %10,6 %1 707 00068 %
TV52,9 %2,0 %1 107 00044 %
Kutonen0,8 %0,5 %626 00025 %
Frii2,3 %2,2 %771 00031 %
The Discovery Channel0,0 %0,0 %10 0000 %
TLC2,6 %2,1 %663 00026 %
Warner Bros. Discovery8,6 %6,8 %1 430 00057 %
STAR Channel1,4 %1,1 %650 00026 %
National Geographic Channel1,8 %1,3 %624 00025 %
Disney Finland3,2 %2,4 %944 00037 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV0,0 %0,0 %00 %
Muut2,0 %1,4 %573 00023 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 277 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.