Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Miehet 10+
Kohderyhmän väestö: 2 440 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 052 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 84 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 28 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 57 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,6 %25,1 %1 587 00065 %
Yle TV215,3 %13,7 %1 540 00063 %
Yle Teema&Fem2,9 %3,1 %1 049 00043 %
Yle yhteensä45,8 %41,9 %1 805 00074 %
MTV316,5 %21,1 %1 641 00067 %
Sub4,2 %4,9 %1 202 00049 %
AVA1,7 %1,5 %778 00032 %
C More Total1,7 %2,1 %368 00015 %
MTV yhteensä24,0 %29,6 %1 786 00073 %
Nelonen5,7 %7,2 %1 363 00056 %
Jim2,6 %2,3 %983 00040 %
Liv1,2 %1,1 %832 00034 %
Hero0,9 %1,2 %627 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä10,3 %11,9 %1 610 00066 %
TV53,0 %3,2 %1 102 00045 %
Kutonen3,2 %2,8 %884 00036 %
Frii1,5 %1,4 %638 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %40 0002 %
TLC1,0 %0,7 %544 00022 %
Warner Bros. Discovery9,1 %8,4 %1 369 00056 %
STAR Channel2,3 %2,0 %762 00031 %
National Geographic Channel3,2 %2,1 %751 00031 %
Disney Finland5,5 %4,1 %1 068 00044 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,6 %682 00028 %
Muut4,4 %3,6 %681 00028 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 052 00084 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.