Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Kohderyhmän väestö: 5 312 000
Viikot: 44-47/2022
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 4 518 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 85 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 19 t 7 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 44 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,0 %25,1 %3 405 00064 %
Yle TV212,8 %10,4 %3 256 00061 %
Yle Teema&Fem3,1 %3,3 %2 180 00041 %
Yle yhteensä43,9 %38,9 %3 943 00074 %
MTV318,8 %23,8 %3 592 00068 %
Sub3,5 %4,1 %2 421 00046 %
AVA2,2 %2,0 %1 697 00032 %
C More Total1,1 %1,3 %624 00012 %
MTV yhteensä25,7 %31,1 %3 907 00074 %
Nelonen7,6 %9,8 %3 011 00057 %
Jim2,2 %1,9 %1 912 00036 %
Liv1,6 %1,4 %1 829 00034 %
Hero0,9 %1,3 %1 229 00023 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,3 %14,4 %3 515 00066 %
TV53,0 %2,9 %2 191 00041 %
Kutonen2,2 %2,0 %1 551 00029 %
Frii1,8 %1,7 %1 278 00024 %
The Discovery Channel0,1 %0,0 %59 0001 %
TLC2,0 %1,6 %1 206 00023 %
Warner Bros. Discovery9,2 %8,4 %2 825 00053 %
STAR Channel2,1 %1,7 %1 462 00028 %
National Geographic Channel2,4 %1,5 %1 335 00025 %
Disney Finland4,4 %3,3 %2 049 00039 %
Paramount Network0,0 %0,0 %00 %
AlfaTV1,4 %1,7 %1 344 00025 %
Muut3,4 %2,8 %1 283 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %4 518 00085 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.