Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, marraskuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 672 000
Viikot: 1-48/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 386 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 25 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 55 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV127,7 %22,2 %1 794 00067 %
Yle TV28,7 %6,0 %1 748 00065 %
Yle Teema&Fem3,3 %3,0 %1 161 00043 %
Yle yhteensä39,6 %31,3 %2 095 00078 %
MTV320,3 %25,9 %1 945 00073 %
Sub3,2 %3,3 %1 322 00049 %
AVA2,6 %2,3 %1 026 00038 %
C More Total0,6 %0,6 %217 0008 %
MTV yhteensä26,7 %32,1 %2 128 00080 %
Nelonen10,0 %13,2 %1 838 00069 %
Jim2,8 %3,2 %1 037 00039 %
Liv3,8 %3,5 %1 201 00045 %
Hero1,0 %1,2 %701 00026 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä17,5 %21,1 %2 025 00076 %
TV52,8 %2,9 %1 268 00047 %
Kutonen1,4 %1,6 %833 00031 %
Frii2,0 %2,0 %726 00027 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %42 0002 %
TLC2,5 %2,3 %745 00028 %
Warner Bros. Discovery9,0 %9,1 %1 621 00061 %
STAR Channel2,2 %2,0 %897 00034 %
National Geographic Channel1,5 %1,2 %670 00025 %
Disney Finland3,7 %3,1 %1 164 00044 %
Paramount Network0,1 %0,1 %98 0004 %
AlfaTV0,7 %1,1 %530 00020 %
Muut2,7 %2,1 %649 00024 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 386 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.