Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, joulukuu 2019
Kohderyhmä: Naiset 3+
Kohderyhmän väestö: 2 672 000
Viikot: 49-52/2019
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 377 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 89 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 21 t 18 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 3 t 3 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV131,9 %31,1 %1 925 00072 %
Yle TV211,8 %6,8 %1 797 00067 %
Yle Teema&Fem3,9 %3,3 %1 289 00048 %
Yle yhteensä47,5 %41,3 %2 157 00081 %
MTV316,5 %21,6 %1 896 00071 %
Sub3,5 %3,9 %1 352 00051 %
AVA2,4 %2,3 %987 00037 %
C More Total0,5 %0,3 %187 0007 %
MTV yhteensä22,9 %28,1 %2 082 00078 %
Nelonen6,6 %7,7 %1 710 00064 %
Jim2,4 %2,4 %1 016 00038 %
Liv2,5 %2,3 %1 053 00039 %
Hero1,2 %1,5 %752 00028 %
Nelosen maksukanavat0,0 %0,0 %00 %
Nelonen Media yhteensä12,7 %13,9 %1 933 00072 %
TV53,1 %3,0 %1 259 00047 %
Kutonen1,2 %1,2 %794 00030 %
Frii2,1 %2,3 %767 00029 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %42 0002 %
TLC2,4 %2,6 %742 00028 %
Warner Bros. Discovery9,1 %9,4 %1 579 00059 %
STAR Channel2,1 %1,9 %816 00031 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %674 00025 %
Disney Finland3,7 %3,2 %1 097 00041 %
Paramount Network0,1 %0,1 %105 0004 %
AlfaTV0,8 %1,4 %570 00021 %
Muut3,2 %2,6 %711 00027 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 377 00089 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.