Katseluosuudet ja tavoittavuudet

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukausittaiset kumulatiiviset katseluosuudet ja viikkotavoittavuudet ikäryhmittäin, tammikuu - kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Naiset 10+
Kohderyhmän väestö: 2 486 000
Viikot: 1-26/2018
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä): 2 228 000
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia): 90 %
TV:n keskimääräinen viikoittainen katseluaika: 20 t 46 min
TV:n keskimääräinen katseluaika per päivä: 2 t 58 min
KanavaOsuus
vrk:n
katselusta
Osuus
klo 18–23
katselusta
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
henkilöitä
Keskimääräinen
viikkotavoittavuus
prosenttia
Yle TV128,9 %25,4 %1 764 00071 %
Yle TV211,5 %7,6 %1 686 00068 %
Yle Teema2,0 %1,9 %922 00037 %
Yle Fem1,0 %1,2 %756 00030 %
Yle yhteensä43,4 %36,1 %2 012 00081 %
MTV318,1 %23,8 %1 898 00076 %
Sub2,9 %3,1 %1 248 00050 %
AVA2,3 %2,1 %939 00038 %
C More Total1,2 %0,8 %212 0009 %
MTV yhteensä24,5 %29,8 %2 020 00081 %
Nelonen9,9 %12,8 %1 736 00070 %
Jim2,3 %2,4 %1 057 00043 %
Liv3,6 %3,7 %1 155 00046 %
Hero1,2 %1,5 %691 00028 %
Nelosen maksukanavat0,3 %0,3 %98 0004 %
Nelonen Media yhteensä17,2 %20,7 %1 911 00077 %
TV52,7 %2,6 %1 132 00046 %
Kutonen1,3 %1,2 %736 00030 %
Frii2,0 %2,0 %646 00026 %
The Discovery Channel0,1 %0,1 %47 0002 %
TLC1,3 %1,1 %625 00025 %
Warner Bros. Discovery7,7 %7,2 %1 482 00060 %
STAR Channel2,4 %2,0 %823 00033 %
National Geographic Channel1,6 %1,3 %617 00025 %
Disney Finland4,0 %3,3 %1 058 00043 %
Music TV0,3 %0,2 %101 0004 %
Muut2,9 %2,6 %747 00030 %
Yhteensä100,0 %100,0 %2 228 00090 %

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV-muodossa.

Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
TV:n keskimääräinen katseluaika / vrk
Kuinka monta minuuttia päivässä kohderyhmään kuuluva henkilö keskimäärin katsoi televisiota raportointijaksolla.
Osuus vuorokauden katselusta
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville.
Osuus katselusta 18:00–23:00
Kohderyhmän kokonaiskatselun jakaantuminen kanaville kello 18:00–23:00 välisenä aikana.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (henkilöä)
Raportointijaksolla keskimääräisen viikon tavoitettu yleisö eli vähintään minuutin viikon aikana katsoneet.
TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus (prosenttia)
Kuinka monta prosenttia kohderyhmään kuuluvusta henkilöistä katsoi vähintään minuutin viikon aikana.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.