Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 16b) Some Like Ima22.4.2024 17:5128 00015 0000 %1 %
2.Salvage Hunters: Classic Cars (Season 5)ma5.2.2024 20:0012 00012 0000 %1 %
3.Wheeler Dealers (Season 18b) Peugeot 205ma29.1.2024 18:5213 00011 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers (Season 13) (DNI Versionma11.3.2024 18:5317 00011 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 18b) Ford Fiestape17.5.2024 17:5113 00010 0000 %1 %
6.Expedition X (Season 5) Beast Of The Evesu3.11.2024 21:0010 00010 0000 %1 %
7.Expedition Unknown (Season 9) Chasing Afsu15.9.2024 21:0010 00010 0000 %1 %
8.Expedition Unknown (Season 9) Americas Mma23.9.2024 02:3510 0009 0000 %16 %
9.Wheeler Dealers (Season 18a) Triumph Dolti23.1.2024 09:0010 0009 0000 %2 %
10.Expedition X (Season 5) Dogman Conspiracsu17.11.2024 21:0010 0009 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.