Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, vuosi 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Beck: Omaa vertasiti9.1.2024 21:00178 00087 0002 %6 %
2.Elokuva: Beck: Kuoleman kuriiritke27.3.2024 21:00150 00084 0002 %6 %
3.Elokuva: Koskinen: Suurta pahaati18.6.2024 21:01157 00077 0001 %6 %
4.Elokuva: Beck: Tuntematon lähettäjäke24.4.2024 20:58225 00076 0001 %5 %
5.Elokuva: Beck: Erakkoto18.4.2024 21:00229 00074 0001 %6 %
6.Elokuva: Koskinen: Viha on paha vierasti28.5.2024 21:02173 00069 0001 %6 %
7.Elokuva: Beck: Mainostajato25.4.2024 20:58219 00068 0001 %5 %
8.Elokuva: Koskinen: Hiirileikkiti4.6.2024 21:00191 00066 0001 %6 %
9.Temptation Island Suomipe15.11.2024 22:59114 00066 0001 %11 %
10.Elokuva: Beck: Houkutuslintuke13.3.2024 21:00167 00064 0001 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.