Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, vuosi 2024
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Tsunamin selviytyjätto26.12.2024 20:00199 000104 0002 %6 %
2.Eurooppaa puolustamassato5.9.2024 21:00204 00098 0002 %7 %
3.Apostolien salatut elämätpe29.3.2024 18:00111 00077 0001 %7 %
4.Billy ja Molly: Saukollinen rala19.10.2024 19:30180 00074 0001 %4 %
5.Rakennuskatastrofitsu15.9.2024 17:00155 00072 0001 %9 %
6.Eurooppa ylhäältä päinsu25.8.2024 21:00174 00069 0001 %5 %
7.Ainutlaatuiset mustekalatma22.4.2024 19:00147 00063 0001 %5 %
8.Natsien jättimäiset rakennusursu28.1.2024 18:00135 00063 0001 %4 %
9.Apocalypse: Hitlerin isku läntto24.10.2024 21:00156 00057 0001 %4 %
10.Katastrofitutkintasu8.12.2024 21:00148 00056 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.