Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 7ma4.12.2023 21:0022 00014 0000 %1 %
2.Mystery At Blind Frog Ranch (Season 2) Vke22.11.2023 13:2011 0009 0000 %3 %
3.Wheeler Dealers (Season 18b) Episode 4ma13.11.2023 21:0013 0009 0000 %1 %
4.Wheeler Dealers (Season 15b) 1965 Barracke13.12.2023 17:5110 0009 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 18b) Episode 5ma20.11.2023 21:0012 0009 0000 %1 %
6.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 10ma25.12.2023 21:0011 0009 0000 %1 %
7.Wheeler Dealers (Season 18b) Ep 9ma18.12.2023 21:0013 0008 0000 %1 %
8.Wheeler Dealers (Season 18b) Episode 2ma30.10.2023 20:5920 0008 0000 %1 %
9.Kindig Customs (Season 9) Episode 8ma9.1.2023 21:009 0008 0000 %0 %
10.Wheeler Dealers (Season 17a) Fiat Coupe ti19.9.2023 17:5111 0008 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.